ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω λάθος προϊόν ή αργεί η παράδοση;

    Ενημερώνετε με e-mail την εταιρία στην ηλεκτρονική διεύθυνση marketing@hype.gr ή info@hype.gr ή τηλεφωνείτε στο 210-2586380-81 εσωτ. 24.

  2. Υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει η διαθεσιμότητα σε κάτι που έχω παραγγείλει;

    Ναι, τη στιγμή της παραγγελίας μπορεί το προϊόν να δείχνει διαθέσιμο αλλά να ενημερωθεί το σύστημα για την έλλειψη διαθεσιμότητας με μια μικρή διαφορά χρόνου.

  3. Μπορώ να παραγγείλω από εσάς κάποιο προϊόν που έχω δει σε κατάστημα;

  4. Ναι, εάν είναι διαθέσιμο στο e-shop μας.

  5. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Ναι, μπορείτε, πριν πραγματοποιηθεί το στάδιο της αποστολής φυσικά.